CTU Events
Today | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
« | March 2014 | » | ||||
Mo | Tu | We | Th | Fr | Sa | Su |
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
31 |
Přednáška - Jan Tománek - FurryBall verze 4.6
20 Mar 2014 14:30-15:30
Jan Tománek (majitel AAA studia, režisér a producent Kozího příběhu) - FurryBall verze 4.6 - implementace OptiX raytrace technik do rasterizačního GPU renderu
Krátká exkurze do vývoje in-house rendereru FurryBall, ve kterém vznikl film Kozí příběh se sýrem. Cesta od výhradně rasterizačního GPU renderu k implementaci pokročilých raytrace technik - Monte Carlo pathtracing (Realtime raytrace SSS, Reflexe, stíny a kompletní Indirect lighting).
Spolupráce s Nvidia a jejich CUDA raytrace knihovnami OptiX. Ukázky výhod a nevýhod Rasterizace oproti Raytrace z praktického filmového pohledu a ideální spojení obou technik dohromady. Demonstrace realtime renderingu FurryBall přímo v Maya.
Pozn.: Přednáška bude prezentována 26.3. na GTC v San Jose spolu s Nvidia OptiX.
- Place
- Karlovo nám. 13, budova E, místnost KN:E-301
- Organizer
- Ing. Jiří Bittner, Ph.D.
- Contact person
- Ing. Jiří Bittner, Ph.D., bittner@fel.cvut.cz, +420-22435-7653
- More information
- http://dcgi.felk.cvut.cz/cs/events/main, http://furryball.aaa-studio.eu