Akce ČVUT

 Dnes
«  březen  2014  »
Po Út St Čt So Ne
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Zpět na kalendář

Přednáška - Jan Tománek - FurryBall verze 4.6

20.03.2014   14:30-15:30

Jan Tománek (majitel AAA studia, režisér a producent Kozího příběhu) - FurryBall verze 4.6 - implementace OptiX raytrace technik do rasterizačního GPU renderu

Krátká exkurze do vývoje in-house rendereru FurryBall, ve kterém vznikl film Kozí příběh se sýrem. Cesta od výhradně rasterizačního GPU renderu k implementaci pokročilých raytrace technik - Monte Carlo pathtracing (Realtime raytrace SSS, Reflexe, stíny a kompletní Indirect lighting).
Spolupráce s Nvidia a jejich CUDA raytrace knihovnami OptiX. Ukázky výhod a nevýhod Rasterizace oproti Raytrace z praktického filmového pohledu a ideální spojení obou technik dohromady. Demonstrace realtime renderingu FurryBall přímo v Maya.
Pozn.: Přednáška bude prezentována 26.3. na GTC v San Jose spolu s Nvidia OptiX.


Místo konání
Karlovo nám. 13, budova E, místnost KN:E-301
Pořadatel
Ing. Jiří Bittner, Ph.D.
Kontaktní osoba
Ing. Jiří Bittner, Ph.D., bittner@fel.cvut.cz, +420-22435-7653
Podrobnější informace
http://dcgi.felk.cvut.cz/cs/events/main, http://furryball.aaa-studio.eu