Akce ČVUT
Dnes | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
« | březen 2017 | » | ||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Jak se vkládají 3D animace do filmů
31.03.2017 13:30
Štěpán Kment (Bohemia Interactive, Weta Digital), specialista na systémy pro snímání pohybu herců (MoCap), představí základy procesu vytváření filmových záběrů stylu Jurský park nebo Hobit, kde do reálného prostředí zasazené virtuální 3D postavy interagují jak se svým okolím, tak s ostatními reálnými herci.
Budou vysvětleny pojmy camera matchmoving, motion capturing, 3D scanování, nahrávání mimiky obličeje a další technologie pro co nejvěrnější přenesení akce MoCap herce na virtuální postavu a její zakomponování do původního, kamerou natočeného záběru.
- Místo konání
- posluchárna KN:E-301, Karlovo náměstí 13, budova E
- Pořadatel
- Katedra počítačové grafiky a interakce, FEL, ČVUT
- Kontaktní osoba
- doc. Ing. Jiří Bittner, Ph.D., bittner@fel.cvut.cz
- Podrobnější informace
- http://dcgi.felk.cvut.cz/cs/events/main#serie-prednasek-hry-film-grafika