Akce ČVUT

 Dnes
«  září  2017  »
Po Út St Čt So Ne
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Zpět na kalendář

Jak se oblékají postavy v počítačové hře

21.04.2017   13:30

Tomáš Barák, programátor firmy Warhorse Studios, je spoluatorem originálního systému oblékání postav pro počítačovou hru Kingdom Come: Deliverance. Systém umožňuje vrstvit části oblečení na sebe a efektivně řeší problém jejich vzájemného protínání.

Přednáška bude doplněna dalšími zajímavostmi ze zákulisí vzniku počítačové hry Kingdom Come: Deliverance.

Místo konání
posluchárna KN:E-301, Karlovo náměstí 13, budova E
Pořadatel
Katedra počítačové grafiky a interakce, FEL, ČVUT
Kontaktní osoba
doc. Ing. Jiří Bittner, Ph.D., bittner@fel.cvut.cz
Podrobnější informace
http://dcgi.felk.cvut.cz/cs/events/main#serie-prednasek-hry-film-grafika