Akce ČVUT

 Dnes
«  leden  2018  »
Po Út St Čt So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Zpět na kalendář

Jak se oblékají postavy v počítačové hře

21.04.2017   13:30

Tomáš Barák, programátor firmy Warhorse Studios, je spoluatorem originálního systému oblékání postav pro počítačovou hru Kingdom Come: Deliverance. Systém umožňuje vrstvit části oblečení na sebe a efektivně řeší problém jejich vzájemného protínání.

Přednáška bude doplněna dalšími zajímavostmi ze zákulisí vzniku počítačové hry Kingdom Come: Deliverance.

Místo konání
posluchárna KN:E-301, Karlovo náměstí 13, budova E
Pořadatel
Katedra počítačové grafiky a interakce, FEL, ČVUT
Kontaktní osoba
doc. Ing. Jiří Bittner, Ph.D., bittner@fel.cvut.cz
Podrobnější informace
http://dcgi.felk.cvut.cz/cs/events/main#serie-prednasek-hry-film-grafika