Akce ČVUT
Dnes | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
« | březen 2024 | » | ||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Jak se oblékají postavy v počítačové hře
21.04.2017 13:30
Tomáš Barák, programátor firmy Warhorse Studios, je spoluatorem originálního systému oblékání postav pro počítačovou hru Kingdom Come: Deliverance. Systém umožňuje vrstvit části oblečení na sebe a efektivně řeší problém jejich vzájemného protínání.
Přednáška bude doplněna dalšími zajímavostmi ze zákulisí vzniku počítačové hry Kingdom Come: Deliverance.
- Místo konání
- posluchárna KN:E-301, Karlovo náměstí 13, budova E
- Pořadatel
- Katedra počítačové grafiky a interakce, FEL, ČVUT
- Kontaktní osoba
- doc. Ing. Jiří Bittner, Ph.D., bittner@fel.cvut.cz
- Podrobnější informace
- http://dcgi.felk.cvut.cz/cs/events/main#serie-prednasek-hry-film-grafika