Akce ČVUT

 Dnes
«  březen  2024  »
Po Út St Čt So Ne
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Zpět na kalendář

Jak se vkládají 3D animace do filmů

31.03.2017   13:30

Štěpán Kment (Bohemia Interactive, Weta Digital), specialista na systémy pro snímání pohybu herců (MoCap), představí základy procesu vytváření filmových záběrů stylu Jurský park nebo Hobit, kde do reálného prostředí zasazené virtuální 3D postavy interagují jak se svým okolím, tak s ostatními reálnými herci.

Budou vysvětleny pojmy camera matchmoving, motion capturing, 3D scanování, nahrávání mimiky obličeje a další technologie pro co nejvěrnější přenesení akce MoCap herce na virtuální postavu a její zakomponování do původního, kamerou natočeného záběru.

Místo konání
posluchárna KN:E-301, Karlovo náměstí 13, budova E
Pořadatel
Katedra počítačové grafiky a interakce, FEL, ČVUT
Kontaktní osoba
doc. Ing. Jiří Bittner, Ph.D., bittner@fel.cvut.cz
Podrobnější informace
http://dcgi.felk.cvut.cz/cs/events/main#serie-prednasek-hry-film-grafika